ن نمیشه چون گرمینه هست و باعث پیشرفت زردی میشه
نه گرمیه. نخور تا بیاد پایین. من زردی دخترم ۱۵.۶ بود. خودم ترنجبین و شیرخشت و انار خوردم و گرمیجات نخوردم و تند تند بهش شیر دادم تا مدفوعش زیاد باشه و زردیش دفع بشه. به کل بدنش هم روزی دو بار عرق کاسنی مالیدم. باید خنک هم نگهش داری و زیاد نپوشونیش. میتونی دستگاه فتوتراپی هم از تجهیزات پزشکیا بگیری تو خونه زیر نور بذاریش.
قطره شیر خشت بده و سرم خوراکی
هرچی بیشتر دفع ادرار کنه زودتر زردیش میره
من خوردم به بچه هم شیر خشک دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.