ما هم طرف زاهدانیم کاچی ما هم خیلی فرق داره ادویه مخصوص خودشو داره
به لیوان آرد تفت بده دوسوم لیوان روغن زرد بریز یکم زیره و رازیانه و زنیان آسیاب شده بریز بعد یکم زردچوبه بزن بعد اگر میخوای بیشتر جون بگیری پودر چهار مغز بریز بزار کنار خنک بشه ۳ لیوان آب و دو لیوان نبات و زعفران رو مخلوط کن حل بشه رو شعله کم
بعد به موادت اروم اضافه کن یدست که شد بزار رو حرارت کمکم هم بزن تا قوام بیاد تا هر وقت غلظتی رو دوست داشتی
ما خودمون مال شیراز هستیم کاچیمون فرق داره. ادویه مخصوص داره میریزیم. اینی که گفتم به روش بابلی هاس
آرد تفت بده کره بریز زعفرون از قبل دم بده شکر و آب وگلاب هم مخلوط کن به ارد اضافه کن سریع هم بزن تا غلیظ بشه در حدی که میخوای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.