فاویسم چیه؟ و بچه ها چچوری میگیرن

۳ پاسخ

حساسیت خیلی بد و شدید به باقله هست عزیزم ارثی و ژنتیکی هست

فاویسم یا همون باقلایی یک مشکل ژنتیکی به خاطر کمبود آنزیم G۶PD تو گلبول‌های قرمز هس

باقله ای ،توی ازمایش های اولیه ک از نوزاد میگیرن هم هست

سوال های مرتبط