17هفته و5 روزمه کی برم انومالی خوبه؟؟

۶ پاسخ

یه هفته دیگه برو بعد از ۱۸ هفتگی بهترین تایمشه

18هفته و3روز بهترین زمانه

الانم‌میتونی بری

از همین الان هم میتونی بری

18 هفته و 4 روز

۱۸ هفته و یک روز رفتم دیگ از همین تایم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری