17هفته ودورزم کی برم انومالی

۱۷ پاسخ

منم ۱۷ هفته و ۲ روزم منتظرم جواب آزمایشمم بیاد برم سنو بعد به دکترم نشون بدم اگر هم جواب آزمایش آماده نشه میوفته بعد تعطیلی ها

18هفته و2روزبرو

منم ۱۷هفته و ۱روز نوبت گرفتم برای فردا انشاا..

۱۸هفته

۱۸ هفته و ۲ روز

وایسا 18هفته بشی بعد

من 17هفته میزون رفتم

من ۱۷ هفته ۳ روز وقت گرفتم

من بهداشت خر گفت 16 هفته برو ولی بهتر نیست 18 هفته برم؟؟

بزار ۱۸ هفتت تمام شه واسه من ۱۸ هفته و یک روز نوبت دادن

هجده هفته یکی دو روز

دکترم برام نوشته ۱۷هفته و۳روز برم معمولا دکترا بهترازما می‌دونن دکترت بهت نگفت کی بری

۱۸هفته

من ۱۸ هفتم میخوام سه روز دیگه برم به امید خدا

من 17 هفته و 6 روز رفتم

یه ۵ روز دیگ برو
منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

من ۱۹ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری