خانما اسم دختر آلاء چطوره به نظرتون ؟

۸ پاسخ

بنظر من تو لفظ ترکی قشنگ نمیشه ما خودمونم ترکیم از این بابت میگم میتونی اسم قشنگتری بزاری که تلفظشم قشنگ باشه باز نظر شخصی منه بازم هرطور خودتون دوس دارین

خیلی قشنگه منم میخاستم بزارم همسرم نزاشت

سلیقه ای عزیزم مثلا من دوس ندارم شاید خودت خیلی دوس داشته باشی خوب نظر من خیلی اسم از این قشنگتر هم هست

من دوس ندارم ب نظرم خیلی سبکه وقتی بزرگ میشه

قشنگه🥰

خیلی نازه

من میخوام بزارم

خیلی شیکه دوستش دارم

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وچهارم بارداری