۳ پاسخ

اره من تا چند ماه هفت روز شدید داشتم

طبیعیه.... منم اولین پریودم بادردای زیاد وخونریزی زیاد بود... تا5روز... دومین پریودی بهترشدم

برو دکتر

سوال های مرتبط