۱۰ پاسخ

جمعه مگه آزمایشگاه بازه

انشاءالله که مثبته، از ته دل برای همه دعا کن، من منتظر معجزه خدام

ان شاءالله خیره و مثبتی آجی

انشالا مثبته عزیزم علائمت رو میشه بگی؟ من 6 روز تاخیرم ولی بیبی چک نزدم

انشاالله باردار باشی منم دعا کن

انشاالله خیره

کجا دادین مگه بازه

انشاالله که هر چی میخوای همون بشه برات

انشالله ک مثبتی و همون لحظه واسه منم دعا کن منم بار دار بشم

تاخیری داری چند روز

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام ۱۲ ماهگی