تازه امروز اومدم این سوالمو نگاه کردم
اره ازکم آبی بود بعدش هم زردی گرفت شیرم کم بود سه روزاول
اگه نزدیک به رنگ نارنجی بخاطر کم آبی بدن و گرما
مرتب بهش شیر بده
احتمالن به پروتئين گاوي حساسيت داره اگه شيرخشك بهش ميدي هرماركي كه ميگيري مثلن نان بايد نان اچ آ بگيري. ولي بهتره بري پيش دكتر
زیاد شیرش بده
از گرما و کم ابی داره عوره دفع میکنه باید زیاد شیرش بدی و جاشو خنک کن
مال ادراره نگران نباش روبه نارنجیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.