خانوما از امروز آبله مرغون گرفتم، چیکار کنم😭کارم شده گریه

۱۳ پاسخ

ابله خیلی خطرناکه برو پیش زنان حتما
دور ازجون ولی میگن رو بینایی بچه اثر داره

اوه چقدر زياد شده تو تاپيكا زياد ميبينم ك درگير شدن استرس ديگ اضافه شد🤦🏻‍♀️

خاکشیر بخور همش بریزه بیرون تا داخل نزنه منم دخترم گرفته خاکشیر دادم همش بیرون زده

عزیزم اصلا نترس استرس هم نگیر منم رودخترم داخل ماه چهارم آبله گرفتم رفتم متخصص گفت مرز خطر گذشته العان شماهم انشالله چیزی نمیشه فقط پماد کالامین حتمابزن ک کامل بزنن بیرون بعد العان دخترم ۱۸سالشه هرکاری میکنم آبله نمیگیره

عزیزم شما حتما باید بستری بشی
من ۱۵ هفته بودم گرفته بودم و سریع بستری شدم و‌امپولای ضد ویروس شروع کردن
مراقب باش که تب نکنی اصلا تا میتونی مایعات بخور چایی زیاد نخور دمای بدنتو میبره بالا

تا حالا نگرفته بودی؟

حتما برید پزشک زنان دارو میده نگران نباشین

خواهرم بارداربود گرفته بود بچش الان ۹ سالشه سالمه سالم هست ولی مراقبت کن دکتر هم برو حتما

اخ اخ چه بد موقع
تا میتونی سردی بخوره مثل خاکشیر یا ماست خیار و اینکه پماد بگیر بزن رو زخمات

میگن تو سن بالا زنا هست ابله مرغ نیست

ای بابا🤕

اگه تهرانی با دکتر فرامرز مصباح مشورت کن
تماس بگیر بیمارستان مهراد داخلی ۱۷۱ اتاق زایمانِ مشورت بگیر
بهترین دکتره بی نظیر

آبله مرغون یا زونا؟

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته هفدهم بارداری