من کباب تابه ای مرغ اینجوری درست میکنم
مرغ رو چرخ میکنم با پیاز و سیر بهش ارد سوخاری و ادویه میزنم زعفران فراوان تو تابه پهن میکنم کره میندازم شعله رو خیلی کم میکنم میپزه و سرخ میهش خیلی خوشمزست
کوبیده مرغ؟
اخه شما معلوم نیس رسپی چیو میخوای
فیله یا سینه مرغ بدون استخون خورد کن
پیاز
فلفل دلمه ای
اگه خواستی سس مایونز
نمک فلفل سیاه زعفرون فراون
تو مخلوط کن خورد کن بعد چرخکرده شد مثل کباب تابه ای بپز
اینی ک تو میخای درست کنی فرق داره بااینی ک مامانا میگن
شینسل مرغ
پیاز
سیر
فلفل دلمه ای
اگه داری جعفری تازه یا نعنا خشک
زعفرون
ابلیمو
(برا نرم تر شدنش میتونی یکم خامه بزنی بعضیا دنبه میزنند)
همه رو باهم میکس کن
با نمک و فلفل و زردچوبه
کف ماهیتابه پهن کن بزار اب باز کنه بپزه بعدم کره بنداز سرخ بشه
ارد نمیخواد
حتما سس مایونز بزن ک خیلی خوشمزه میشه با پیاز و آبلیمو و زردچوبه و نمک و فلفل
این چیه عزیزم
کباب مرغ منظورت جوجه اس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.