آنومالی نزدیکه دیگه
فقط از انومالی تا سونو رشد میتونی یبار بری
هممون همینیم😂
منم دارم
منم دلم میخواد ببینمش با اینکه بچه ی سومه
هزینه اضافی نکن باید س هفته دیگه بری
تحمل کن چند هفته دیگه میری انومالی
زیاد سونو نباید بری خطر داره واسه بچه
منکه رفتم جنسیتشم دیدم 😄😄طاقت نیاوردم دو هفته دیگه هم باید برم انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.