بچها من خیلی دوس دارم برم سونو دوباره ببینمش🥺🥺

۸ پاسخ

آنومالی نزدیکه دیگه
فقط از انومالی تا سونو رشد میتونی یبار بری

هممون همینیم😂

منم دارم

منم دلم میخواد ببینمش با اینکه بچه ی سومه

هزینه اضافی نکن باید س هفته دیگه بری

تحمل کن چند هفته دیگه میری انومالی

زیاد سونو نباید بری خطر داره واسه بچه

منکه رفتم جنسیتشم دیدم 😄😄طاقت نیاوردم دو هفته دیگه هم باید برم انومالی

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری
مامان حسام و آرسام🐣 مامان حسام و آرسام🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری