من زدم ۱۳ سال بود نزده بودم ۳ سال رد شده بود انگار
سه روز پیش زدم راحت شدم
به من گفت واسه اتاق عمل بهتره بزنی
بزنیم بهتره دیگه
هر ده سال یکبار
ظاهرا ک همه باید بزنن منم فردا میرم واس زدن
میگن بزنی بهتره،من زدم
زدنش که ضرر نداره
ب منم گفتن من نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.