۳ پاسخ

رزوئلا گرفته احتمالا

هر ۴ساعت استامینوفن بدید و پاشویه کنید

بخاطر تب هسته
استامنفون بدید پاشویه کنید یه چند قطره گلاب بدید بخوره با گلاب پاشویه کنید
پیاز حلقه کنید بزارید تو جورابش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی
مامان ابوالفضل وتودلی مامان ابوالفضل وتودلی هفته شانزدهم بارداری