۴ پاسخ

😐😐😐😐یعنی چی اعتماد دارین . مگه همه ماها واکسن زدیم معلول و عقب مونده شدیم ...... معلومه که باید بزنیم 😐😐😐😐

من ۲ ماهگی و زدم

من برای پسرم همه رو زدم،برا دخترمم سه تاشو زدم،بقیه رو هم میزنم

باید زد وگرنه فلج اطفال میگیرن

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی