پسر من ۳۱ هفته و ۶ روز به دنیا اومد... ۸ روز توی ان آی سیو بود و بعدم شکر خدا مرخص شد🌿
اره بابا میمونه
چندروز میمونه دستگاه چیزیش نمیشه
اره ۳۲ هفته میمونه
اره خواهر من دو قلو بود32زایمان کرد یه ده روزی دستگاه بودن الان8سالشونه
یعنی چی دستگاه رفت و موند؟؟
اره دوقلو بودن ولی ۳۶ روز دستگاه بودن
اره زیاد دیدم هم تو گهواره هم تو مردم دورو بر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.