۸ پاسخ

پسر من ۳۱ هفته و ۶ روز به دنیا اومد... ۸ روز توی ان آی سیو بود و بعدم شکر خدا مرخص شد🌿

اره بابا میمونه

چندروز میمونه دستگاه چیزیش نمیشه

اره ۳۲ هفته میمونه

اره خواهر من دو قلو بود32زایمان کرد یه ده روزی دستگاه بودن الان8سالشونه

یعنی چی دستگاه رفت و موند؟؟

اره دوقلو بودن ولی ۳۶ روز دستگاه بودن

اره زیاد دیدم هم تو گهواره هم تو مردم دورو بر

سوال های مرتبط