۳ پاسخ

دختر من ۲۹ هفته با وزن ۱۱۸۰ دنیا اومد ۴۰ روز تو دستگاه بود

اره میمونه عزیزم دوتا سه هفته میره دستگاه

زیاد میمونه مثلا دو تا سه ماه

سوال های مرتبط

مامان مهریار و مهراد مامان مهریار و مهراد ۸ ماهگی