کسی بوده بچش طعم اپتامیلو دوس نداشته باشه؟

۳ پاسخ

بله دختر من طعم رژیمیشو اصلا دوست نداشت

آپتامیل کلن مزه تلخی داره هر بچه ای نمیخوره

اره،من شیرم کمه رفتم شیرخشک اپتامیل گرفتم حالا نمیخوره🫠😂

سوال های مرتبط