من امروزم دمبترون خوردم بخور تهوع میبره
منم سرماخوردم گلو درد دارم دماغم کیپه کلا نفس کشیدنم بخاطر بالا اومدن شکمم سخت شده ولی اصلا یبوست ندارم چون هر روز صبح کمی کره میخورم. با اینکه همش دراز کشیدم و تحرکم کم هست. حالا یکم گلوت بهتر شد حتما کره رو بزار برای صبحانه دکتر بهم گفته بود بخور.
عزیزم🥺🥺تحمل کن دیگه چیزی نمونده
خدا بخاد دوماه و نیم دیگ نی نی رو میگیری بغل همه این روزا و سختی هاشو فراموش میکنی
شما هنوز حالت تهوع داری؟ مگه نمیگن از ماه چهارم تمام میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.