۴ پاسخ

من یهویی تغییر دادم خداروشکر خورد اذیتم نشد

عزیزم کوچولوی شما فقط شیر خشک می‌خوره؟ از وزن دهی گیگوز راضی هستید؟

من وقتی ۶ماه و پر کرد آخرین قوطی یک تموم شد دو رو شروع کردم خداروشکر اوکی بود

ارع
کم کم وارد روتین شیردهیش کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان نیکــان مامان نیکــان ۹ ماهگی