۵ پاسخ

سلام عزیزم گیگوز چطور بود وزن دهی داشت؟

دخترمن باگیگوز وزن دهیش ماهی ۱۲۰۰ میگیره

دوتا شیر خشک میخوای قاطی کنی؟؟

والا اپتامیل وزن دهیش خیلی بهتره گیگوز خیلی وزندهیش نداره

والا هیچی به اپتامیل نمیرسه مخصوصا پرونوترا

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی