ببلاک عالیه من راضی ام وزن دخترم ماشاالله خوبه
ببلاک خوبه من راضی بودم
ولی برا وزن نان از همه بهتره
ببلاک خوبه ولی دختر منو نساخت اسهال شد الان سه ماهه بهش گیگوز میدم خوبه خداروشکر
منم اپتامیل پرونوترا میدم اصلا خوب نیس نمیخوره
میخوام ببلاک امتحان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.