منم مث تو بودم حتی بد تراز تو
شروع کردم درمان کردم خودمو
با چیزایی ک حالمو خوب میکرد
و الان عالی ام
و اینو بدون تو تنها نیستی و همه ماها شاید نه ولی اکثر ماها این حسو داشتیم من حتی تا ده روز اول بغلش نمیکردم به غیر از تایم شیر دهی اصلا به صورتش توجه نمیکردم فقط گریه اون وقتی که بقیه خواب بودن و حس بدی داشتم وقتی به هیکلم نگاه میکردم به خط های رو بدنم و به خودم نفرین میگفتم ولی الان شرایط فرق کرده از زمین و زمان ک دلم بگیره فقط بچمو بغل میگیرم و آروم میشم یکم باید بگذره حداقل چهل روز باید بگذره تا کمکم حال روحیت بهتر بشه
الهی عزیز دلم هیچ کس حال ی مادر وقتی تازه زایمان کرده رو نمیفهمه حتی اونایی ک قبلا مادر شدن
همش ب خاطر هورمون هاس سعی کن خودتو آروم کنی و چشماتو ببندی روی همهی رفتار های بقیه و به این فکر کنی ک چه کاز بزرگی کردی تو یه انسان رو ب این دنیا آوردی تو یه قهرمانی مامان مهربون و اون بچه تو بغلت معجزه است
تنها نمون اصلااا
منم تنها شدنی باهاش حرف میزنم گریه م میگیره
خودتو مشغول کن شیر دادنی فیلم ببین
کسی نیس کمکت کنه؟
عزیزم عادیه من دو روز بعد زایمان بخاطر اینکه لباس زیرمو برعکس پوشیدم گریه کردم 🤣 کم کم خوب میشی بعد دو ماه حالت کامل عادی میشه صبور باش
وای منم اینجوری بودم خیلی بد بود ولی میگذره عزیزم
با کسی که درکت میکنه مثلا همسرت صحبت کن بگو حسایی رو ک داری تو خودت نریزی
افسردگی بعد زایمان عزیزم
سعی کن خودتو کنترل کنی و توی شرایط خوب قرار بدی
کارایی ک حالتو بهتر میکنه انجام بدی چیزایی ک دوسداری بخوری
بیشتر برای خودت وقت بزاری
طبیعیه خوب میشی
من دوهفته اول کارم گریه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.