سلام قشنگا برای سونوگرافی غربالگری اول مثانه باید پرباشه؟

۵ پاسخ

نه تخلیه باید باشه کامل

به منم گفته بود تخلیه کن

ن نیمه پر ۲لیوان آب بخور یکمی پرباشه

به من گفت تخلیه کن مثانه تو بعد سونو کرد

اررره در حد ریختن برا من نزدیک بود بریزه آبروم بره😂😂

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته نوزدهم بارداری
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیستم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان میوهٔ بهشتی مامان میوهٔ بهشتی هفته سی‌ودوم بارداری