۶ پاسخ

اصلا بدون صندلی ماشین که خطرناکه!

بلههه
اصلا بحث کریه نیست
بحث امنیته
یعنی حتی تو صندلی ماشین گریه هم کنه بخاطر امنیت خیلی خوبه که اون‌تو باشه

بدون صندلی خطرناکه ولی پسر مت یسره گریه می‌کنه من دیگه بیخیال رانندگی شدم چون گریش حواس پرت میکنه

من تو صندلی که میذارمش آهنگ بچه گونه که دوست داره و بهشون عادت داره میزارم پخش بشه دو ثانیه بعدش خواب میره.

من پسرمو میشونم صندلی جلو ، کمربندشو میبندم ، چندتام اسباب بازی و عروسک میذارم ک باهاشون بازی کنه
تو صندلی ماشین نمیمونه

من قبل عید برای دخترم گرفتم و فرصت نشد استفاده کنم الانم اومدم شمال
انقدم میترسم ک دخترم نمونه توش و اذیتم کنه

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ ۲ سالگی