یکی همیشه باهام هست که بغلش کنه
تایپینک قبلی منو میبینید لطفا
من رو همون صندلی ماشین میگذارم، غر میزنه گاهی ولی باهاش حرف میزنم دیگه ساکت میشه، جلو خیلی خطرناکه اگه خدایی نکرده تصادف بشه بچه آسیب شدید میبینه، اصلا بچه زیر ۱۲ سال جلو نباید بشینه پلیس هم ببینه جریمه میکنه حتی با بزرگتر
من میزارم تو کریر گاهی اوقات که بدخلقی میکنه رو پام میزارم رانندگی میکنم
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
بدون صندلی که نمیشه بچه کجا بزاریم خب
میزارمش تو کریر صندلی کنار خودم کمربند میبندم براش و رانندگی میکنم
اصلا امکان نداره مگر اینکه مسیر کوتاه و خلوت باشه بزاریش رو پا بشینه
من صندلی شاگردمو یکم میخوابونم تشکشو پهن میکنم بالشت هم پشت سرش میزارم حالت نمیشه نشسته کمربندشم میبندم یه رنگا رنگ میدم دستش میرم
از وقتی ۷ ماهه شده دیگه تو کریر نمیموند دیگه رانندگی نکردم 😐😐😐 تو صندلی ماشین همنمیمونه تا ثبل ازاون تو کریر میموند
بدون صندلی مگه بچه می مونه 🫠من هیچ وقت همچین کاری نمیکنم
من نمیتونم ولی شوهرم میزاره رو پاش رانندگی میکنه ولی خیلی خطرناکه نباید اینکارو بکنی
یاد ندارم😂😑
منم واسم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.