نه نمیگیرن من بچه اولم بریچ بود سزارین اجباری شدم هزینه ندادم برای سزارین
نه فقط سزارین میکنن طبیعی ممکن نیست دکترم تمام وکمال هزینه میگیره بیمارستان کم میگیره فک کنم یعنی توشهرستان مااینطوری
چرا بابا میگیرین الان برای همه نوع عمل زیر میزی و به قول خودشون دستمزد میگیرن ..فقط سزارین اختیاری هزینش بیشتره😑
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.