منم همینم پسرم دستاش پاهاش پشت گردنش هم پر مو دو ماه اخر نشسته میخوابیدم از رفلاکس زیاد
ربطی نداره ژنتیکیه
من اصن معده درد نداشتم یعنی کم مو
الکیه بابا
خداکنه بچه منم پرمو باشه همش ترش میکردم
من کلی معده درد کشیدم آخرشم کچل بدنیا اومد 😔😔
ربطي به معده درد نداره من معدم درد نميكرد ولي پسرم پرمو بود
با این حساب فک کنم قراره گیسو کمند بزام😂😂😂
من معده درد نداشتم ولی دخترم پرموعه ماشاءالله
اینقد زفلاکس داشتم تا شب زایمان بچم کچل 😂
منم داشتم شدید ولی پسرم تو کمرش و دست و پاش پر مو شده کله اش خالیه😂
من اصلا نه معده درد نه سوزش هیچی ، ینی بچمکچله😂🥴
الهی موهاشو نی نی🥰🥰
منم رفلاکس دارم یعنی کله بچم پرموعه😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.