دخترونس تورو نگین داره
بنظرم دخترونش
اگر دقت کنی پیراهن دخترا یقههاشون بب هست و پاپیون و نگین داره
اسپرته هم رنگش هم طرحش
بنظرم اسپورت
یقه اش دخترونه هست
دخترونه
ولی ب نظرم بیشتر دخترونه اس هم تور داره هم نگین
اسپرته ولی بخاطر پاپیونش بیشتر به دخترونه میخوره منم قنداق پسرم گل روش زده 😅 ولی رنگش آبی سفیده
دخترونس
رنگ و طرح برای هر دو هست
ولی پاپیون داره بیشتر مدل دخترونس
پاپیون داره به نظرم دخترونه
بنظرم اگه پاپینشو بکنی میشه به عنوان پسرونه ازش استفاده کنی عزیزک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.