خانما این دخترونست یا اسپرته فرقی نداره

تصویر
۱۲ پاسخ

دخترونس تورو نگین داره

بنظرم دخترونش
اگر دقت کنی پیراهن دخترا یقه‌هاشون ب‌ب هست و پاپیون و نگین داره

اسپرته هم رنگش هم طرحش

بنظرم اسپورت

یقه اش دخترونه هست

دخترونه

ولی ب نظرم بیشتر دخترونه اس هم تور داره هم نگین

اسپرته ولی بخاطر پاپیونش بیشتر به دخترونه میخوره منم قنداق پسرم گل روش زده 😅 ولی رنگش آبی سفیده

دخترونس

رنگ و طرح برای هر دو هست
ولی پاپیون داره بیشتر مدل دخترونس

پاپیون داره به نظرم دخترونه

بنظرم اگه پاپینشو بکنی میشه به عنوان پسرونه ازش استفاده کنی عزیزک

سوال های مرتبط

مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا🧸🐣 مامان آریا🧸🐣 ۴ ماهگی