مامانا وارد ماه 9ک بریم چ علائم هایی داره؟؟

۸ پاسخ

انشاالله

نه نترس عزیزم خدا خودش هوامونو داره😍😍😍

اینترنتم قطع وگرنه کلاس های آموزشی شو آنلاین هم هست تا میتونی پیاده روی حالت سجده باش دوش آب گرم عالیه ولی از 37به بعد انجام بده توی گهواره هم هست آموزشهاش

من نمی‌دونم بخدا ولی توکلاس های بارداری بهداشت آموزش میدن ولی می‌دونم رابطه بدون جلوگیری پیاده روی دوش آب گرم اینا موثرند انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی

الان ماه نه هستی دیگه باید شروع بشه وکم کم بچه میاد پایین اگه میخوای طبیعی زایمان کنی ورزش های بارداری روحتما انجام بده

آره کم کم شروع میشه بچه اول دیرتر ماه درد شروع میشه

سوزش معده ، سوزش معده و دوباره سوزش معده 😬

کمر درد لگن درد پادرد اینا میگن ماه درده

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری