تا وقتی ک خود بچه شیشه رو دست نمیگیره شیشه ای خیلی بهتره خیلی بهترم تمیز میشه خب
من پلاستیکیشو دارم ولی بوی پلاستیک نمیده
مث ایرانی ها نیس
شیشه از نظر بهداشتی بهتره،کوچک بگیر ک سنگین نباشه زیاد
قیمت چند شده الان
شیشه سنگینه. منم پلاستیک گرفتم
پلاستیکی بهتره سبک تر هم هست
پلاستیکی
شيشه اي سنگينه واسه پسرم گرفتم يكي دوبار استفاده كردم پلاستيكي شو گرفتم
بیم ۹۵۰ تا ۱۲۰۰ من قیمت دیدم
قیمتش چنده الان؟
شیشه ای خیلیییی خوبه ولی ریسکیه من دخترم چندتا شیشه پیرکس شکوند
پلاستیکی زود کدر میشه و بو پلاستیک میگیره متاسفانه
شیشه ای به نظرم سنگینه پلاستیکی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.