۶ پاسخ

هر8ساعت2سی سی

من اکثرا شبا میدم

سلام‌ بستگی به دلدرد بچت داره
بعضی ها هر۸ ساعت یه قطره چکان میدن
ولی من‌خودم هرموقع دلش دردمیکرد یه ماهگیش قطره چکان یا یک‌و‌نصفی میدادم
ولی الان سه قطره چکان‌میدم وقتی که خیلی دلدرد میشه

هر ۸ساعت ۲ سی سی

هر هشت ساعت یک نبم سی سی

من هر ۸ ساعت ۱ قطره چکون کامل میدم

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی