۱۴ پاسخ

اره چرا ندم

آره بابا زیاد سخت نگیر

اصلااااا
سم خالص
متخصص رک گفت اگه میخوای بچه خنگ و ضعیف بشه بده
هزارتا دکتر هم دیدم تو اینستا میگن اصلا ندین

گاهاً بله

من همه چی میدم

پسر من اصلا لب نمیزنه
چه بیرونی چه خونگی🤦🏼‍♀️

کیک خیلی کم خودم تو خونه درس میکنم براش .

اره دیگ میدم ولی ن هروز

من نه
اکثرا خودم درست میکنم

من بخامم بدم اصلا نمیخوره پسز من هله هوله

خيلی کم

تا حالا ندادم ولی بیسکویت و ویفر دادم خورده

هرازگاهی اره

آره میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶👩🏻‍🍼 مامان هاکان👶👩🏻‍🍼 ۲ سالگی
مامان فرهان نفس♥💋 مامان فرهان نفس♥💋 ۲ سالگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی❤️🧸 مامان دخملی❤️🧸 ۲ سالگی