ب نام خدا
بنده 😂🙌
من حتی رنگ ام نداره موهام
من من من
مننننن🙂↔️😂
به نام خدا
ریحان🌱😃
اگه فیبروز ابرو عمل زیبایی حساب نشه من نچرالم🫤
من🥰👍🌹
من😂 فابریکه فابریک😂😂
اما همه فک میکنن بینیمو جراحی کردم خوشم نمیاد
من😁
نچرال ۱۰۰ درصد
هیچ عملی جز زاییدن سز نداشتم😆
جهت تجربه یبار کاشت مژه کردم ۲هفته یبارم ناخن
تمام
به نام خداوند بخشنده مهربان من😁😁😁😁
من.😁
به نام خدا من
مننننننن
من
یعنی در حدیکه پارسال که عروسیم بود تو آرایشگاه همه آرایشگر های سالن اومده بودن دورم و میگفتن وای چندوقت بود دختر اینجوری ندیده بودیم همه دخترا شدن شکل هم تا آرایش میکنیم همه نتیجه ها یکی میشه
من حتی لنز هم نذاشته بودم
مو رنگ نکردم .
ابرو هیچ
دماغ هیچ
ژل و بوتاکس و فیلر و اینام که هیچ هیچ .
خوشمم نمیاد در کل
خداروهم صد هزار مرتبه شاکرم بابتش
من😂👋
من هیج کاری نکردم صاف صاف
منننن..فابریک فابریک😁
بحز عمل بینی اصلاح صورت رنگ مو نچرال نچرال 😂
۹۹ درصد حساب میشه
البتهه عمل بینی خدا هدیه داده بهم 😂😍🤌
مننن ولی میخوام فیلر بزنم حس میکنم قورتم داره خط میوفته یسری جاهاش
من اما تو سال جدید برنامه دارم😎😎😎😎
من....
من ۱۰۰درصدم
من من 😂🤣
بنده یه نچرال واقعیم
من کاملا نچرال تازه درماه یک هفته هم سبیل دارم
صددرصد نچرال 😊
اگه بند صورت مانع نچرالی نمیشه من 😃😃
من من😂
منم هیچی فقط رنگ مو
🖐🏻🖐🏻😂😂
ن کاشت، ن ژل، ن عمل، ن فیبروز ابرو و فلان
هیچی هیچی ندارم فقط اصلاح کردم ابروهامو 🤣
صد نه ولی نزدیک صد
من 🙄😅
من.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.