۱۵ پاسخ

اره خیلی اما نمیزارم دست بزنه به پای هیچ کسی

آرهههه اگه بزارم میخوره😂😂

زیاد 🤣😂

آره🤣

تاپیکات رو خودت حذف میکنی یا گهواره؟
چند بار برای من این تاپیکت اومد میزدم حذف شده بود

دقیقاااا😂👌🏻

اره تازه بخاطر کایرا انواع لاکارو میزنم بیشتر خوشش بیاد😂

اهومممم😅

بله و میخوره حتی

آره یسری میخاست انگشت پامو بخوره😁

آره خیلی😭😭😭😂😂😂

۹ماهشه ایست میکنه؟؟؟؟؟🥹😍

بله

ارهههه😂😂

بله چن بارم خواسته بخوره😂

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان 🌊    آوش    🌊 مامان 🌊 آوش 🌊 ۱ سالگی