والا من اولین روز رمضان سایز۳گرفتم۶۷۰تومن
مای بی بی میبندم ۴۴تایی۷۰۰
من دو بسته سایز ۳ دارم بر دخترم کوچک شده
من مای بیبی سایز سه و چهار 24 عددی میگیرم 190 چطور اینقدر گرونه
کوکومی 38تایی بابام گرفت برام 250
مولفیکسم 14عددیش گرفتم145 تومن
والا من پوشک کوکومی میبندم واقعا عالیه عین همون مای بیبی ولی قیمتش خیلی خیلی بهتره
از خرج های دیگتون بزنید چاره چیه
چاره ای نیست پوشکمیخریم کهنه نمیشه نم میده
ماهی ۳تومن میشه دیگه پوشک
ن همون پوشک می بندیم. کهنه ک پول آب دوبرابر پول پوشک میاد
یاخدا من اینا ک دارم مال قبل ۱ بسته تموم بشه باید این قیمتا بگیرم از کجا بیارم چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.