۹ پاسخ

والا من اولین روز رمضان سایز۳گرفتم۶۷۰تومن

مای بی بی می‌بندم ۴۴تایی۷۰۰

من دو بسته سایز ۳ دارم بر دخترم کوچک شده

من مای بیبی سایز سه و چهار 24 عددی میگیرم 190 چطور اینقدر گرونه
کوکومی 38تایی بابام گرفت برام 250
مولفیکسم 14عددیش گرفتم145 تومن

والا من پوشک کوکومی میبندم واقعا عالیه عین همون مای بیبی ولی قیمتش خیلی خیلی بهتره

از خرج های دیگتون بزنید چاره چیه

چاره ای نیست پوشک‌میخریم کهنه نمیشه نم میده
ماهی ۳تومن میشه دیگه پوشک

ن همون پوشک می بندیم. کهنه ک پول آب دوبرابر پول پوشک میاد

یاخدا من اینا ک دارم مال قبل ۱ بسته تموم بشه باید این قیمتا بگیرم از کجا بیارم چخبره

سوال های مرتبط

مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی