پوشک خیلی گرون شده،شما چیکار میکنید؟؟؟؟؟!!!

۹ پاسخ

مجبوریم بخریم مگه راه دیگه ای هم داریم
چی‌ ارزونه خاهر؟ بازم دعا کنیم بدتر از این نشه والا یکی دو هفته پیش میگفتن طلا تا ۳۰ تومن میره دیگه نصف ایران میمیرن🥺

باید ببندیم
پتو چند لا کن بنداز زیر پشتش خودشو که خیس کنه لباسش کثیف نمیشه، من یساعت دوساعتی همین کار میکنم که هوا بخوره

می‌خریم چیکار کنیم دیگه

هیچی میخریم
تازه من یه پسر۲سالم دارم اون بیشترم استفاده میکنه

بچه الان راه نمیرن ک جاییو نجس کنن ی تشک تعویض ک زیرش پلاستیکی باشه بنداز زیر بچه ی شلوار خالی پاش کن یا اگ نمیخای شلوارش پی پی بشه از این پد بهداشتیا ک خودت موقع زایمان استفاده کردی ی متوسطشو بخر و بزار اونا نسبت ب پوشک ارزونتره
بچم ی چندساعت بازه پاش نمیسوزه

مجبوریم استفاده کنیم دیگه

والا هیچ‌کار پوشک می‌خریم

میخریم،چیکار کنیم دیگه مجبوریم.تازه من هر ۲ساعت یکبار هم عوضش میکنم.

من همچنان مولفیکس 🥲
ولی گرونه خیلی

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی