سلام مامانا پوشک بازم گرون شده ایا؟

۸ پاسخ

آره متاسفانه

تا کجا میخواد بره بالا آخه ی پوشک دیگه اینقد ارزش نداره ک هر روز ی قیمتی باشه

آره من تقریبا ۲هفته پیش مای بیبی گرفتم ۶۵۰ دوباره یک هفته قبل شد ۷۵۰ این هفته۸۵۰

من دیروز مای بیبی سایز ۱ ۴۳۵ سایز ۵ ۷۹۰ خریدیم

ماهی ۵.۶ تومن فقط پوشک و شیرخشک میشه

سایز دو مای بی بی تقریبا ۷۰۰

چرا اینقدر گرون شده من امروز یهویی سوپرایز شدم

آره😖

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی