کی بنت الهدی مشهد زایمان داشته چطور بود ؟

۵ پاسخ

من موقع پسرم داشتم عالی بود سال ۱۴۰۲

دوستان ممنونم از همتون بابت کامنتاتون

دوستام هر کی رفته راضی بوده

من پارسال پسرمو اونجا بدنیا اوردم خیلی خوب بود و امسال تواین اوضاع ابجیم زایمان کرد اونجا ولی خدماتی که ب من دادن اون موقع ب ابجمیم ندادن😁مثل پتو نوزاد یا پلاکارت دادن برای پسرم و....اینجور چیزا چون شرایط جنگی بود

من سال ۴۰۲ زایمان داشتم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری