تب ۳۶ رو ۲ خوبه؟ واسه نوزاد ۴۵ روزه؟

۲ پاسخ

۳۶که اصلا تب نیس گل

۳۷.۵ به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی