شیرخشک نده خب
بهش شیر ماجان یا شیرپاکتی بده بخوره
شب ک بخوره خوبه براش قبل خواب
ظهر و قطع کن بجاش شیرموز یا آب میوه بده بخوره
منم دارم میدم فعلا نمیدونم کی ترک کنم چون هم ترکش سخته هم دیگه همش باید فکر کنم چی بدم بخوره و نکنه تا صبح ده بار بیدار شه گرسنه بشه از یه طرفم ویتامیناش کم بشه نمیدونم کی بگیرم🥲
اول ظهر رو قطع کن یه هفته بعد شب رو
بهش بگو به سنی رسیدی که دیگه مناسب شما نیس مال نی نی هاس.
شیر پاستوریزه تو لیوان یا قمقمه بده.
مهم اینه شیشه شیر هم پرونده ش بسته بشه
ناهارشام چی کی میخوره پس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.