۸ پاسخ

دقیقا منم😭

عزیزم شیرافزا بخور بذار سینه ات رو مک بزنه

بذار بچه سینه دو مک بزنه و با شیشه شیر نده اگر نظرت عوض شده بذار شیرت بیاد خب

منم دقیقا همینو می گفتم وقتی بدنیا اومد و شیر نداشتم زار زار گریه میکردم ک شیر ندارم ب بچم بدم درکت میکنم....🥲💔

وای شیردادن خیلی لذت بخشه🥹

منم شیرم کمه شیر خشک میدم واسه بچه اولم ندادم انقد گرسنگی کشید ب نفعشه عزیزم

ناراحتی نداره بچه ت سالمه سیره خداروشکر

عزیزممم

سوال های مرتبط