۵ پاسخ

واااای اره از کف پا گرفتن س روزه بود بعد ی هفته زنگ زدن گفتن کم کاری تیروئید داره خیلیم ترسوندن همون روز بردیم از رگ‌گرفتن جوابو بردم پیش متخصص گف ن خوبه بهداشت اشتباه کرده🥲🥲🥲

من دختر رو ۵ بود ۵روزگی
دیگه ۱۵روزگی دوباره گرفتیم ازمایش ازش شده بود ۱خوب شده بود دیگه شکر خدا

چی میشه ک تیرویید میگیرن نوزادا؟؟

من خودم تو بارداری داشتم الان پسرم داره از اول هم قرص میخوره هر ماه هم آزمایش میگیریم الن اومده پایین دکتر گفت به احتمال زیاد تا سه سالگی باشه بعد خوب میشه قرص هم یک چهارم لووتروکسین میدم بهش

بله عزیزم خواهر زاده ی من داشتن
خداروشکر زود متوجه شدن از سه روزگی بهش قرص دادن کنترل شد٠
فقط باید کوچولوتونو ببرید پیش فوق تخصص ٠

سوال های مرتبط