توکه کیسه ابت پاره شده بود دختر چرا نرفتی زایشگاه؟
میدونی بچه الان تنفسش خدای نکرده کم شه چقدر بده؟یا اب دورش کم بشه.. نشستی کی بری؟
فوقش نیم ساعت بعد پاره شده کیسه اب باید زایشگاه باشی پاشو برو
شاید وقت زایمانته
سعی کن ساعت درداتو یادداشت کنی
اگه منظم بود بدون که واقعا نشونه ی زایمانه
بعد زود بیمارستان نرو وایستا تو خونه تحمل کن با تنفس
و فوت کردن درداتو کنترل کن تا وقتی که دردات هر ۱۰ دقیقه یا ۶ دقیقه شد برو بیمارستان
احتمالا درد زایمانتون باشه دیگه
برو بیمارستان شاید نزدیک زایمانته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.