چرا اینجا همه فکر چاق کردن بچن🫤🫤🫤🫤🫤🫤خدای من اکثر تاپیکا وزنو شریت اشتها ایناس
سرلاک خوبه منم میدم ولی قرارنیس انقدر مصرف کنی چاقش کنی که😮💨بزار روال طبیعی پیش بره
من نستله میگیرم طعم گندم و حریره بادام خیلی دوست داره
حریره بادام خوب بود گندم و موز و شیرم نستله خوبه من برای گاهی وقت نشه میدم
ن اونقد فکر کنی تپل بشه بچه ۸ ماهه دیگ انقدی وزن نمیگیره
بنظر من ک کلا سرلاک خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.