خانوما سرلاک چه مارکی خوبه باعث وزن دهی میشه؟

۵ پاسخ

چرا اینجا همه فکر چاق کردن بچن🫤🫤🫤🫤🫤🫤خدای من اکثر تاپیکا وزنو شریت اشتها ایناس
سرلاک خوبه منم میدم ولی قرارنیس انقدر مصرف کنی چاقش کنی که😮‍💨بزار روال طبیعی پیش بره

من نستله میگیرم طعم گندم و حریره بادام خیلی دوست داره

حریره بادام خوب بود گندم و موز و شیرم نستله خوبه من برای گاهی وقت نشه میدم

ن اونقد فکر کنی تپل بشه بچه ۸ ماهه دیگ انقدی وزن نمیگیره

بنظر من ک کلا سرلاک خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۱ سالگی
مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 ۷ ماهگی
مامان دوقلوا مامان دوقلوا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی