#پوشک#فرزندپروری#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

عه وا دقیقا شرایط من اینجوریه فقط ماه بچه هامون فرق داره چهار شبه اینجوری شده وگرنه قبلاً دست می‌کشیدم رو سرش میخوابید

دختر منم دقیقا همینطور شده.خوابه خوابه ولی مقاومت میکنه که نخوابه.یکم کلنجار باهاش میرم هی جابه جاش میکنم ببینم چجوری راحت تره بعضی وقتا هم همونجوری که خودش ارومه نگهش میدارم بعد خودش بیهوش میشه.کلا به مدته خوابش بهم ریخته ولی سعی میکنم مثل قبل سر ساعت بخوابونمش

نه پسرمن اینطور نیست
شاید مال دندونه

سوال های مرتبط