عزیزم اگه مثل درد پریودیه باید زمان بگیری اگه منظم بود زمانش بله درد زایمانه. اگه کیسه آبت پاره نشده نرو بیمارستان بمون تا فاصله درد هات کمتر بشه
منم از دیشب درد دارم ولی قابل تحمله
از رو ساعت نگا کن ببین منظمه میگیره ول میکنه، یا نامنظمه
من زیر دلم میگرفت رفتم ان اسی دادم حرکت بچه کم شده بود ۳۷هفته زایمان کردم
#کی
ببین اگه بیشتر شدبرو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.