۵ پاسخ

منم‌ امروز واکسن زدم🫠

كدوم مركز بايد واكسن بزني عزيزم؟
منم ميخوام بزنم گفتن هر دوشنبه زده ميشه فقط

عزیزم استامینوفن حتما سر ساعت بده
پاهاشو حتمااا قنداق کن کمپرس سرد و گرم فراموش نشه

برا من امروزه😩

بهم درخاست بده
منم فردامیرم بزنه🥲

سوال های مرتبط