۶ پاسخ

۳۶هفته تمام بودم ۲۹۰۰بود

عزیزم کدوم سونو رفتی علی اباد؟؟ حافظی گفته تا بعد ۱۳ دکتر ندارع منم ۱۵هم باید بستری بشم😭

رفتی سونو؟کدوم سونو باز بود؟

اره من 2770 بود

اره عزیزم خوبه برا من تو ۳۴ هفته ۲۵۰۰بود البته با±۳۷۰گرم

من نرفتم هنوز ولی خواهرم رفته بود گفته بودن ۳۳۰۰ با خطا دستگاه اما تو ۳۹ هفته به دنیا اومد ۲۸۰۰

سوال های مرتبط