۳۶هفته تمام بودم ۲۹۰۰بود
عزیزم کدوم سونو رفتی علی اباد؟؟ حافظی گفته تا بعد ۱۳ دکتر ندارع منم ۱۵هم باید بستری بشم😭
رفتی سونو؟کدوم سونو باز بود؟
اره من 2770 بود
اره عزیزم خوبه برا من تو ۳۴ هفته ۲۵۰۰بود البته با±۳۷۰گرم
من نرفتم هنوز ولی خواهرم رفته بود گفته بودن ۳۳۰۰ با خطا دستگاه اما تو ۳۹ هفته به دنیا اومد ۲۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.