۶ پاسخ

من زمانی که شدم ۲سانت یکم لکه بینی افتادم تو ده دقیقه شدم ۳سانت رفتم زایشگاه بهم آمپول فشار زدن

بچه ات این دومی دختر یا پسز

این دختره؟

منم سر پسرم باز بودم ۱ سانت و نیم لکه بینی هم نداشتم طبیعی‌هم‌ زایمان کردم

۴ کیلو سونوگرافی درس نیستا ب من یه عددی گفته بودن موقع زایمان کمتر بود

اره منم نداشتم

سوال های مرتبط